Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.
Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Dowiedz się więcej na temat plików cookie
zamknij tą informację
System pocztowy
Komunikaty
 
Pomoc

Diagnostyka połączenia z siecią przed zgłoszeniem usterki
(Microsoft Windows XP)

!!! UWAGA !!!
W przypadku gdy posiadają Państwo dodatkowe urządzenie
sieciowe np. router lub switch przed rozpoczęciem niżej opisanych czynności prosimy odłączyć je na chwilę z zasilania.

Otwieramy Menu Start i wybieramy "Panel sterowania"

w Panelu Sterowania otwieramy kategorię "Połączenia sieciowe i internetowe"

otwieramy "Połączenia sieciowe"

klikamy raz prawym przyciskiem myszy w ikonę "Połączenie lokalne",
z menu wybieramy opcję "Właściwości"

!!! UWAGA !!!

Gdy przy ikonie "Połączenie lokalne" widnieje komunikat "Kabel sieciowy odłączony" należy sprawdzić poprawność podłączenia kabla sieci komputerowej do karty sieciowej w komputerze - najlepiej odłączyć go i podłączyć ponownie.

Jeżli nic to nie zmieniło należy skontaktować się
z Biurem Obsługi Klienta

Gdy jedyną ikoną którą widzimy jest "Połączenie 1394"

oznacza to iż nasza karta sieciowa nie jest zainstalowana lub nie pracuje poprawnie. Konieczna będzie interwencja serwisu komputerowego.

W oknie które otworzyliśmy podświetlamy pojedynczym kliknięciem lewego przycisku myszki "Protokół internetowy (TCP/IP)" i klikamy "Właściwości"

Upewniamy się, że zaznaczone są opcje "Uzyskaj adres IP automatycznie"
oraz "Uzyskaj adres serwera DNS automatycznie".
Zamykamy okno klikając OK

klikamy raz prawym klawiszem myszy w ikonę "Połączenie lokalne",
z menu wybieramy opcję "Wyłącz"

klikamy ponownie raz prawym klawiszem myszy w ikonę "Połączenie lokalne",
z menu wybieramy opcję "Włącz"

W przypadku gdy zastosowaliśmy się do powyższych wskazówek a nasze połączenie z Internetem dalej nie działa poprawnie należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

Wszelkie prawa zastrzeżone©1996 - 2017
Multimedia Polska-Południe S.A