Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.
Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Dowiedz się więcej na temat plików cookie
zamknij tą informację
System pocztowy
Komunikaty
 
Pomoc

Usługi

Jako login podajemy pełny adres e-mail, np.:
użytkownik@uznam.net.pl

Adres e-mail w postaci:
użytkownik@uznam.net.pl

Adres serwera poczty przychodzącej (POP3):
mail.uznam.net.pl

Port poczty przychodzącej (POP3):
995

Adres serwera poczty wychodzącej (SMTP):
mail.uznam.net.pl

Port poczty wychodzącej (SMTP):
465

Dodatkowo wybieramy:
Serwer wymaga uwierzytelnienia
Serwer wymaga bezpiecznego połączenia (SSL)

Po dokładną pomoc udaj się do przewodnika po prawej

Adres serwera: ftp.uznam.net.pl

Login i hasło: zgodne z Państwa kontem FTP

Szyfrowane połączenie: brak lub FTPES:// (TLS/SSL)

Po dokładną pomoc udaj się do przewodnika po prawej

Adres serwera proxy: proxy.uznam.net.pl (80.245.176.5)

Port: 8080

Proxy dla: http, https, ftp

Po dokładną pomoc udaj się do przewodnika po prawej

Każdy użytkownik naszej sieci posiada publiczny adres IP.

Błąd objawia się komunikatem:
ERROR: Could not complete request.
Zapytanie: COPY 101:102 "INBOX.Trash"
Reason Given: [ALERT] COPY failed - no write permission or out of disk space.

Oznacza to, że konto jest już przepełnione. Na czas usuwania wiadomości trzeba wyłączyć funkcję przenoszenia do śmietnika. Można to zrobić wchodząc w Opcje -> Ustawienia folderów i w polu "Folder wiadomości usuniętych (Trash)" wybrać "Nie używaj kosza (Trash)"

Powody mogą być dwa:

  • Używanie bardzo starego oprogramowania (np. Internet Explorer 5), w tym wypadku zdecydowanie zaleca się aktualizację ze względów bezpieczeństwa
  • Wpisywanie niepoprawnego adresu przy przeglądaniu poczty przez stronę WWW. Poprawny adres to http://poczta.uznam.net.pl/ (bez https w adresie, serwer samodzielnie przekieruje przeglądarkę na szyfrowaną stronę).
Jeśli jednak z jakichś powodów nadal nie można korzystać z certyfikatu, prosimy o kontakt

Problem można rozwiązać ustawiając w przeglądarce WWW serwer proxy (zgodnie z opisem w przewodniku poniżej) lub zmniejszając w programie P2P prędkość pobierania pliku.

Jeśli nie otrzymali Państwo przesyłki, a nadawca nie dostał wiadomości zwrotnej z komunikatem, może oznaczać to że wiadomość ta została potraktowana jako niechciana (tzw. SPAM). Aby sprawdzić czy tak się stało i uzyskać do niej dostęp, należy się zalogować do poczty przez stronę WWW, a nastepnie odszukać ją w folderze SPAM widocznym po lewej stronie. Można ją następnie przenieść do folderu INBOX, skąd będzie ją mógł odebrać już program pocztowy.

Jeśli sytuacja będzie się powtarzać w przypadku tego samego nadawcy (np. firmy wysyłającej swoją ofertę), prosimy o przekazanie adresu nadawcy do administratora serwera pocztowego. Nadawca zostanie wpisany na specjalną listę, dzięki której nie będzie się to w przyszłości działo.

Płatności

W związku z możliwością odliczenia abonamentu za Internet od podatku dochodowego od 2005 roku informujemy, że nasza firma wystawia wszystkim swoim abonentom faktury VAT, które będą podstawą do takich odliczeń.

Faktury otrzymują Państwo przy płatności gotówkowej w biurze, lub jeżeli płatność dokonowana jest przelewem, faktury można odebrać np. pod koniec roku.

Wiele pytań i wątpliwości związanych jest z brakiem podpisów sprzedawcy oraz odbiorcy a także pieczęci na tych fakturach.

Począwszy od 1 maja 2004 r. zniesiony został obowiązek podpisywania faktur VAT przez wystawcę i odbiorcę faktury. Jest to zgodne z art.23 (3) (b) VI Dyrektywy Unii Europejskiej, w którym zostało stwierdzone, że państwa członkowskie nie wprowadzają wymogu podpisywania faktur.

Zgodnie z art. 106 ustawy VAT faktura powinna stwierdzać w szczególności dokonanie sprzedaży, datę dokonania sprzedaży, cenę jednostkową bez podatku, podstawę opodatkowania, stawkę i kwotę podatku, kwotę należności oraz dane dotyczące podatnika i nabywcy. Nie ma natomiast obowiązku opatrzenia faktury VAT pieczęcią firmową sprzedawcy.

Płatności abonamentu dokonuje się:

  • Przelewem - każdy Klient ma przydzielony indywidualny numer konta bankowego, na który powinien wykonywać opłaty abonamentowe. Można go znależć na umowie, pod warunkiem że została podpisana po 1 lutego 2007, na każdej fakturze począwszy od 1 stycznia 2007 lub po wejściu na stronę panel.acsystemy.pl. W tym ostatnim przypadku prosimy pamiętać aby sprawdzać tą stronę ze swojego komputera, gdyż system na tej podstawie rozpoznaje numer Klienta.

    Data wydania dyspozycji przelewu nie powinna być późniejsza niż 20 dzień każdego miesiąca.

  • Gotówką - w biurze na Monte Cassino 35, kwotą odliczoną. Płatność nie podlega prowizji.

  • Każdy Klient ma przydzielony indywidualny numer konta bankowego, na który powinien wykonywać opłaty abonamentowe. Można go znależć na umowie, pod warunkiem że została podpisana po 1 lutego 2007, na każdej fakturze począwszy od 1 stycznia 2007 lub po wejściu na stronę panel.acsystemy.pl. W tym ostatnim przypadku prosimy pamiętać aby sprawdzać tą stronę ze swojego komputera, gdyż system na tej podstawie rozpoznaje numer Klienta.

    Data wydania dyspozycji przelewu nie powinna być późniejsza niż 20 dzień każdego miesiąca.

    Pomoc zdalna

    Wszelkie prawa zastrzeżone©1996 - 2017
    Multimedia Polska-Południe S.A